Ruilen

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@vimea.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Retourneren

Voorwaarden retourzendingen

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@vimea.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Voor het retour sturen van een artikel heb je de keuze uit drie opties:
Je maakt gebruik van onze afhaalservice
Je stuurt het artikel zelf retour met een pakketdienst
Je brengt het artikel zelf terug naar onze winkel

Gebruik maken van de afhaalservice

Wij kunnen jouw retourzending bij je laten afhalen door onze bezorgdienst. De kosten hiervan bedragen € 75,- en worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort. Als je van deze service gebruik wilt maken, verzoeken we je een mail te sturen naar info@vimea.nl met vermelding van je factuurnummer en welke artikelen je wilt retourneren. Wij zullen dan een afspraak met je maken om de artikelen bij je af te halen. We vragen je om je retourzending aan de chauffeur mee te geven zoals hierboven beschreven.

Zelf retour sturen met een koeriersdienst

Grote artikelen (artikelen die buiten de pakketservice van PostNL, DHL of andere pakketdiensten vallen) kan je zelf retour sturen met bv een koerier). Deze verzendkosten zijn voor jouw eigen rekening en kan je opvragen bij de betreffende koeriersdienst. Bereid het pakket voor zoals hierboven beschreven en plak een briefje op de doos met ons retouradres:
Vos India Meubelen En Accessoires
Centrumpassage 89
2903 HB Capelle aan den IJssel

Vos India Meubelen En Accessoires is niet aansprakelijk voor beschadigingen, diefstal of zoek raken van de retour gestuurde artikelen. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs. Bewaar dit goed of maak er een foto van. Vos India Meubelen En Accessoires mag wettelijk gezien de schade in rekening brengen als het pakket niet deugdelijk terug is gekomen.

Terugbrengen naar onze showroom

Natuurlijk mag je je retourzending ook zelf retour komen brengen in onze winkel in Capelle aan den IJssel. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Dit kan tijdens onze openingstijden, je hoeft hiervoor geen afspraak te maken. Verpak het pakket zoals hierboven beschreven. Het volledige aankoopbedrag wordt teruggestort binnen 14 dagen na ontvangst van je retour.

Retourkosten

Je bent zelf verantwoordelijk voor de eventuele verzendkosten van de retourzending.